granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil

2 participantes

Ir abajo

Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil Empty Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil

Missatge por Mitxi Dj Jul 14, 2011 9:27 pm

Han tornat a traure a la venda la tarifa que tinc jo, Tarifa Contigo. 10 cèntims el minut sense establiment de telefonada, és a dir si parles 30 segons pagues 5 centims per eixa telefonada i ja està, no com les altres que serien eixos 5 céntims més els 15 de l'establiment, sense consum mínim, si gastes 45 centims per exemple en un mes pagues això i res més, i sense permanència, si isquera una oferta millor podries anar-te a una altra companyia sense cap impediment.

Covertura de Vodafone i segons les comparatives és la millor tarifa del mercat. Jo va a fer 2 anys que la tinc i no he tingut cap problema amb ella.

Passí de pagar uns 40/50€ en Movistar a pagar uns 7/8€ al mes, i el mes que més he pagat 13€.

http://www.eroskimovil.es/geomv/c/pub/va/index.jsp
Mitxi
Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil Empty Re: Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil

Missatge por gauss Dj Jul 14, 2011 11:14 pm

Tú eres dels que fan perdudes para que te la tornen no?
gauss
gauss

Nombre de missatges : 158
Birthday : 03/04/1972
Age : 51
Ubicació : En mi campana
Ocupació/ocis : la geometría no euclídea
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil Empty Re: Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil

Missatge por Mitxi Dv Jul 15, 2011 10:19 pm

Jo solc cridar sempre, per al que em costa...
Mitxi
Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil Empty Re: Per si a algú l'interessa - Eroski Móvil

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum