granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

EUPV. Sentències

3 participantes

Ir abajo

EUPV. Sentències Empty EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dj Gen 29, 2009 2:54 pm

Per continuar conforme vagen eixint. Ja duen dos perdudes de les moltes que anavaen a posar per no sé quantes il·legalitats informades a l'altre fòrum.

Per cert com quedà la de Marina Albiol contra Fabra per allò dels insults? l'ha perduda també? encara no ha eixit?
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Dj Gen 29, 2009 10:42 pm

Iniciativa es como Fabra, siempre se libra a pesar de que esten de mierda hasta el cuello y agotados de cometer injusticias lol!
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dl Jul 13, 2009 11:13 am

Bo fa temps que les múltiples denúncies d'EUPV contra Iniciativa estan missing.

Esperant que condemnem a IdPV per alguna cosa (semblava que erem uns delinquents totals quan Ricardo i Gloria bramaven), per passar el temps:


El alcalde abandona IU por «disconformidad con la evolución de la formación»
ABC.
LA LUISIANA (SEVILLA)
Lunes, 13-07-09
El alcalde de La Luisiana, desde 1995 al frente del Ayuntamiento, Eduardo
Tamarit Pradas, ha anunciado que abandona Izquierda Unida (IU), formación
que preside con mayoría absoluta el Ayuntamiento de la localidad, informa
Efe.
Tamarit ha anunciado que su decisión «es personal» y está motivada por su
disconformidad «con la evolución política que está tomando la
organización». «He comunicado mi decisión al coordinador local de IU en La
Luisiana», afirmó, y anunció que había pedido a la asamblea y al grupo
municipal «que trabajen para encontrar una persona» que le sustituya.
Adelanta su intención de no agotar el mandato 2007-2011, aunque ha
matizado que no quiere «que el proyecto iniciado sufra menoscabo», por lo
que admite «un plazo prudencial» antes de dejar la alcaldía.
Fuentes de IU en La Luisiana han afirmado que la asamblea trabaja ya en el
relevo que Tamarit quiere que sea «tranquilo, un cambio en la cabeza que
no afecte al grupo ni, sobre todo, a los ciudadanos de La Luisiana».
Tamarir, de 45 años y maestro, trabaja desde hace años como coordinador
del Programa de Desarrollo Rural (Proder) Campiña-Alcores. Por el momento,
no ha avanzado nada respecto a su futuro lejos de la alcaldía de La
Luisiana.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Dl Jul 13, 2009 5:19 pm

Muy correcto, se va y deja su sillón a IU, a ver si aprenden dos apalancadas que yo me sé, son la hijisima y su amiguisima.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dc Jul 22, 2009 11:13 am

Un altra. I que compares a Fabra (que no és jutjat) amb nosaltres que ens plenen de calumnies els indocumentats i envejosos diguent que incomplim la llei i les sentències, una rere l'altra ens donen la raó....

http://www.hortanoticias.com/noticia/351873/Paiporta/juzgado-falla-contra-recurso-eupv-contra-reposici%C3%B3n-isabel-mart%C3%ADn-portavoz-grupo-muncipal-eubloc.html
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dt Maig 11, 2010 8:16 pm

Un altra i van ..... aquesta amb condemna en costes per a la Sra. Gloria Marcos.

Marcos pierde el juicio contra Compromís por su expulsión del grupo de las Corts

El fallo reza que los diputados no son responsables a título personal por lo que sólo cabe recurso al Constitucional

Levante-EMV, 11 de maig,2010.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Dt Maig 11, 2010 10:42 pm

Lo que nunca debió permitir la nazionalista de Marcos es pactar con los nacionalistas.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dt Gen 18, 2011 10:34 am

Resulta que èrem el dimoni, què havíem fet tot il·legal, que ens duien als jutjats per tal i qual, que anàvem a parar tots a presó......

Com vaig avançar, ni posaren totes les denuncies que déien, ni n'han guanyat cap.

Ara estan a mossos entre ells (vore notícia hui de les jovetuts comunistes) la otrora, martell d'heretges, Marina Albiol, ara resulta que és una burgesa i els propis companys comunistes se la volen menjar... cria corvs, cria corvs.... acabaran tots.........
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por irlandés Dt Gen 18, 2011 9:56 pm

Fabra ha denunciat també al bloc jove per les paperetes de nadal en el seu nom, que per cert, han tocat Laughing
irlandés
irlandés

Nombre de missatges : 580
Birthday : 17/04/1909
Age : 114
Ubicació : Underground
Registration date : 24/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Ds Feb 05, 2011 2:21 pm

Vinatea escrigué:
Ara estan a mossos entre ells (vore notícia hui de les jovetuts comunistes) la otrora, martell d'heretges, Marina Albiol, ara resulta que és una burgesa i els propis companys comunistes se la volen menjar... cria corvs, cria corvs.... acabaran tots.........

Lo que ha pasado con Marina Albiol es que pretendía ser antidemocratica. Cuando los comunistas tenían el 60% pretendía que no obtuvieran la dirección, a lo cual se negaron los comunistas (normal ¿no crees?).... lo cual me recuerda a cierta gente que con un electorado nulo pretendían quedarse con los votos de miles de votantes de IU.. y se los han quedado, tanto es así que ahora Les Corts tienen dos grupos desproporcionados en cuanto a número de votantes, obviando lo del 3% que ya sería de estudio.

http://www.larepublica.es/spip.php?article22753
Durante varias horas se mantuvieron las negociaciones en las que incluso la candidatura comunista ofrecía a la minoría 7 puestos en el nuevo Consell Polític, de un total de 15. A pesar de contar con solo el 40% de los delegados y se le ofrecía el 47%, ni siquiera así aceptaron una lísta única, alegando que "no querían una mayoría comunista en JEUPV". Lo que exigían es que los comunistas se quedaran solo con 1/3 del consell.

"Se ha respirado un ambiente anticomunista", señalaban a este medio militantes y afiliados que se encontraban en la sede.

De todas formas, yo no me considero comunista, ni tampoco de Iniciativa claro, donde la única experiencia gubernamental que conozco es la de la showman Monica Oltra, la hijisima y creo que una concejala en Elche que ha puesto de asesor al capo de la familia y que mantiene a un alcalde, algo corrupo, del PSOE,.. un gran trabajo el de los asesores en los ayuntamientos.

Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Ds Feb 05, 2011 8:10 pm

Jo la notícia alucine. Què Marina ALbiol no és comunista?, si estava fins fa no res de liders de les joventuts comunistes !!!.
El que ells diuen minori, és minoria, també comunista i punt.

Home experiències de gestió per part d'Iniciativa no pots posar a Mónica que està en l'oposició. Sí que pots parlar de la regidora d'Elx, del alcalde d'Otos (amb majoria absoluta). En l'oposició, com Mónica, d'on vols la relació? de quina comarca?.

Per cert, continue recordant-te què EUPV no es presentà a les passades eleccions, es presentà una coalició que es deia Compromís i en algunes comarques "acord d'esquerres i ecologista" cas de l'horta sud i horta nord, formada per diferents formacions i gent independent, i hi havien regidors d'EUPV (PCPV) d'EUPV (Iniciativa), d'Izquierda Republicana, Dels verds-EE i Verds del País Valencià, del Bloc i algunes altres formacions minoritàries depenent del poble.
EUPV es presentà com a partit a València i Alacant, per exemple, on per primera vegada es quedaren fora de l'ajuntament.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Dg Feb 06, 2011 4:28 pm

Vinatea escrigué:Jo la notícia alucine. Què Marina ALbiol no és comunista?, si estava fins fa no res de liders de les joventuts comunistes !!!.

¿donde he dicho yo que no lo sea? De hecho me la bufa si lo es o no.

El que ells diuen minori, és minoria, també comunista i punt.

ein?
Durante varias horas se mantuvieron las negociaciones en las que incluso la candidatura comunista ofrecía a la minoría 7 puestos en el nuevo Consell Polític, de un total de 15. A pesar de contar con solo el 40% de los delegados y se le ofrecía el 47%, ni siquiera así aceptaron una lísta única, alegando que "no querían una mayoría comunista en JEUPV". Lo que exigían es que los comunistas se quedaran solo con 1/3 del consell.



Home experiències de gestió per part d'Iniciativa no pots posar a Mónica que està en l'oposició. Sí que pots parlar de la regidora d'Elx, del alcalde d'Otos (amb majoria absoluta). En l'oposició, com Mónica, d'on vols la relació? de quina comarca?.

Bueno cuando he dicho "experiencia gubernamental" me refería a cualquier tipo de experiencia ya sea en la oposición o no, ya que si solo me refería al hecho de gobernar sería practicamente nula y siempre conseguida bajo siglas en las que tenía que ver mucho IU.

Per cert, continue recordant-te què EUPV no es presentà a les passades eleccions, es presentà una coalició que es deia Compromís

No hace falta que me lo recuerdes, iniciativa esta en les corts por eso.

EUPV es presentà com a partit a València i Alacant, per exemple, on per primera vegada es quedaren fora de l'ajuntament.

Bueno, eso es democratico, no me importa si se quedan fuera si tienen que quedarse, lo que me preocupa es el fraude electoral que crearon en les corts tanto iniciativa como el bloc. Mas lejos de entrar en el ayuntamiento de valencia y alicante se quedaron los del bloc. Me preocupa eso y lo del 3% y otros temas como el transfuguismo de facto, la justicia me la trae floja, no sirve para mucho en estos casos por no decir para nada.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Vinatea Dg Feb 06, 2011 9:09 pm

En la noticia que reprodueixes s'explicita que "la candidatura comunista" ofrecia "a la minoria".
Es presentaren només dos condidatures, una tota de comunistes i l'altra, on hi havia algun no comunista i estava encapçalada per la lider actual de les joventuts comunistes Esther i la ex Marina Albiol, també comunista.
És a dir, les dos candodatures eren comunistes i punt. Un altra cosa és que la nota de premsa emesa per la nova executiva no va especificar que "la minoria" també era comunista però, segons ells, desafectes al purisme integrista.

Torne a repetire-te que frau electoral no ho feu ningú.

1.- Es presentà una coalició.
2.- El grup parlamentari trià el seu portaveu. (Gloria Marcos)
3.- La portaveu es negava a funcionar com a grup i volia que es funcionara com a dos partits.
4.- El Grup canvia de portaveu. (votació democràtica, és més unànime dels 4 presents, ja que els altres no volgueren acudir).
5.- L'anterior portaveu denuncia el fet i la Mesa de les Corts després de donar-li empara i retardar el proces, reconeixs que és legal.
6.- Gloria es declara insumisa i començà a fer declaracions contra el Grup Parlamentari.
7.- S'aplica el Reglament del grup (aprovat amb les modificiacions que en el seu dia inserí Glòria) i es procedeix a l 'expulsió de Glòria.
8.- Glòriua reclama als tribunals indenfensió i no sé quantes coses més.
9.- Els jutges diuen que està tot molt ben fet (un de totes les que ha perdut).
10.- Els altres dos membres del grup, afiliats a EUPV i també al PCPV, es donen de baixa del Grup i passen al grup mixt.
11.- Compromís continua funcionant com a tal fins l'actualitat.

Epíleg: De totes les denuncies que posaren i digueren que anaven a posar, en totes, els jutjes els han dit que "tururú" o siga que d'actiuds antidemocràtiques, il·legals i tal, res de res.

També denunciaren a la Comissió antitransfugisme alguns càrrecs d'Iniciativa i també "tururú" els han explicat per activa i per passiva que en una coalició, un partit no és el propietari dels càrrecs del conjunt.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Morris Dl Feb 07, 2011 11:00 pm

Vinatea escrigué:En la noticia que reprodueixes s'explicita que "la candidatura comunista" ofrecia "a la minoria".
Es presentaren només dos condidatures, una tota de comunistes i l'altra, on hi havia algun no comunista i estava encapçalada per la lider actual de les joventuts comunistes Esther i la ex Marina Albiol, també comunista.

Es increible que solo te fijes en ese detalle gramatico cuando destapa un escandalo y es que no aceptan la democracia. La noticia dice que no hay democracia y tu te fijas en que le llaman minoria a un grupo heterogeneo donde igual hay algun supuesto comunista, creo que hasta los de iniciativa tuvieron ese carnet.


3.- La portaveu es negava a funcionar com a grup i volia que es funcionara com a dos partits.
4.- El Grup canvia de portaveu. (votació democràtica, és més unànime dels 4 presents, ja que els altres no volgueren acudir).

Yo flipo, esa no es la razón, la razón fue la designación de un representante de Canal 9 que no quería el bloc e iniciativa (entonces dentro de EU) donde estaba pactado de antemano que lo designaría EU, repito EU, y sin duda la mejor forma de no funcionar como 2 partidos es cargarse la coalición para no ser dos partidos, efectivamente luego no fueron 2 fueron 3. Todo eso despues de casi obligar iniciativa a que se presentara el Bloc conjuntamente con EU, que cosas. Eticamente tenían que haber devuelto sus escaños a EU, otra cosa es lo que hicieron.

Epíleg: De totes les denuncies que posaren i digueren que anaven a posar, en totes, els jutjes els han dit que "tururú" o siga que d'actiuds antidemocràtiques, il·legals i tal, res de res.

Que se puede añadir de la justicia española.

També denunciaren a la Comissió antitransfugisme alguns càrrecs d'Iniciativa i també "tururú" els han explicat per activa i per passiva que en una coalició, un partit no és el propietari dels càrrecs del conjunt.

Se debería cambiar la ley sin duda.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

EUPV. Sentències Empty Re: EUPV. Sentències

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum