granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

+6
Morris
gauss
NOIstradamus
enanoInfiltrado
Vinatea
Edgar Schmitt
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por mandrake Dg Des 27, 2009 3:39 pm

Vinatea escrigué:
mandrake escrigué:S'ha tornat a caure en errors del passat... jo no espere gran cosa.

Pots definir errades del passat?

La coalició Bloc-Iniciativa continua sense agrupar totes les sensibilitats valencianistes i es tanca a unes en concret. Hi hauran dos partits-coalició disputant-se el mateix espai polític. La coalició Bloc-Iniciativa hauria d'haver abarcat més... Com també hauria d'haver sigut l'última vegada(Compromís).
mandrake
mandrake

Nombre de missatges : 852
Birthday : 18/07/1982
Age : 41
Ubicació : Cap a 1a
Registration date : 03/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por NOIstradamus Dg Des 27, 2009 4:11 pm

Mitxi escrigué:L'únic positiu és que Morera quasi dobla a Marga Sanz i Mònica Oltra quasi la quadruplica.

Ni las migajas de las migajas.

Mal de muchos...
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por enanoInfiltrado Dg Des 27, 2009 4:29 pm

Personalment i veient-lo des de fora , crec que Iniciativa a intentat
créixer posant se llastre en els peus, coal.ligarse amb un dels dos únics
partits del País Valencià que viuen de les sigles ,(junt al PP) ,sense cap mena de trellat en les seues ùltimes coal.licions, hui amb la esquerra estatal , demà amb la dreta valencianista,despús-demà
amb una esquerra al menys il.lusionant.Crec
que va a restar mes que sumar , sobretot entre els valencians
d'esquerra indecisos, entre els quals em sume. Així que a l'espera , de
veure el projecte cojunt i confiant ,que la nau la dirigisca
Iniciativa , a dia d'hui , crec que Mandra esta mes atinat.
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Edgar Schmitt Dg Des 27, 2009 4:34 pm

Una pregunta, a qui voleu abarcar més a banda de Iniciativa i el BLOC? SI eixos dos partits ja son 4 gats comparant-los amb els 2 grans estatals, la resta ja dona risa i tot.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Vinatea Dl Des 28, 2009 12:09 pm

mandrake escrigué:
Vinatea escrigué:
mandrake escrigué:S'ha tornat a caure en errors del passat... jo no espere gran cosa.

Pots definir errades del passat?

La coalició Bloc-Iniciativa continua sense agrupar totes les sensibilitats valencianistes i es tanca a unes en concret. Hi hauran dos partits-coalició disputant-se el mateix espai polític. La coalició Bloc-Iniciativa hauria d'haver abarcat més... Com també hauria d'haver sigut l'última vegada(Compromís).

Anem a vore. La coalició es signa entre tres partits Bloc, Iniciativa, Verds Esquerra Ecologista. Una vegada fet això, comencen les converses amb grups que estaven esperant vore si es conformava eixa coalició, Projecte Obert (Joan Ribó, Alfred Boetlla, Josep Bort), grups ecologistes amb forta presència municipal (Villena, Sant Vicent, Monover, Benifassà, etc) amb altres verds de País (De la Mediterrània) i amb grups independents d'esquerra nacionalista (APM) a més de contactes com la plataforma "En Moviment".

Les converses i contactes ja s'havien establert, però, els mateixos interessats ens mandataven per tancar primer l'acord base. Amb ERPV es mantindran contactes, segur, però tinc dubtes que fructifiquen.... tot i que ja vorem. ERV i República Valenciana, no sé, supose que també però no tinc ni idea (de tota manera són els que són).

Que jo sàpiga, a l'esquerra només resta EUPV, plataforma política que ja deixà clar en el seu últim Congrés /Assemblea que no tornaria a fer cap Entesa ni Compromís amb ningú, qui volguera alguna cosa, havia de passar per l'integració en EUPV. Als pocs mesos ha muontat això de Convocatòria a la Ciutadania, però que ells mateixa han dit que no tindrà reflexe elextoral que no siga el paraigües de les sigles d'EUPV.

Dit el què he dit, que és sabut per la majoria, a què et refereixes amb allò "d'abastar més"?.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por mandrake Dl Des 28, 2009 1:20 pm

Vinatea escrigué:Anem a vore. La coalició es signa entre tres partits Bloc, Iniciativa, Verds Esquerra Ecologista. Una vegada fet això, comencen les converses amb grups que estaven esperant vore si es conformava eixa coalició, Projecte Obert (Joan Ribó, Alfred Boetlla, Josep Bort), grups ecologistes amb forta presència municipal (Villena, Sant Vicent, Monover, Benifassà, etc) amb altres verds de País (De la Mediterrània) i amb grups independents d'esquerra nacionalista (APM) a més de contactes com la plataforma "En Moviment".

Les converses i contactes ja s'havien establert, però, els mateixos interessats ens mandataven per tancar primer l'acord base. Amb ERPV es mantindran contactes, segur, però tinc dubtes que fructifiquen.... tot i que ja vorem. ERV i República Valenciana, no sé, supose que també però no tinc ni idea (de tota manera són els que són).

Que jo sàpiga, a l'esquerra només resta EUPV, plataforma política que ja deixà clar en el seu últim Congrés /Assemblea que no tornaria a fer cap Entesa ni Compromís amb ningú, qui volguera alguna cosa, havia de passar per l'integració en EUPV. Als pocs mesos ha muontat això de Convocatòria a la Ciutadania, però que ells mateixa han dit que no tindrà reflexe elextoral que no siga el paraigües de les sigles d'EUPV.

Dit el què he dit, que és sabut per la majoria, a què et refereixes amb allò "d'abastar més"?.

D'alguns que has nomenat no sabia que s'havien establert contactes. De totes formes jo em referia a que la coalició hauria de ser més en clau valencianista(ecologista també, clar) i no mirar tant lo d'esquerra i dreta. Tal i com està ara la situació i ha 2 grups disputant-se el mateix. I sincerament, no crec que Bloc-Iniciativa traguen el 6% i EUPV el 1%... no ho veig, la veritat.

El Bloc, amb eixa estratègia en clau profundament valencianista es va quedar dues vegades a les portes i sobrepassant el 4'5%. I haguera entrat si no fora per la injusta llei electoral que tenim. Crec que eixe és el camí que s'hauria d'haver continuat donant en l'actual coalició.

I que conste que jo m'identifique més amb el valencianisme d'esquerres i ecologista d'ara en Bloc-Iniciativa, però no ho veig suficient per a créixer. Jo sumaria més valencianisme i restaria més del sempre dilema esquerra-dreta.
mandrake
mandrake

Nombre de missatges : 852
Birthday : 18/07/1982
Age : 41
Ubicació : Cap a 1a
Registration date : 03/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Mitxi Dl Des 28, 2009 1:46 pm

Estic amb Mandra, la coalició la faria abans en clau valencianista que en clau a l'esquerra del PSOE. Preferiria sumar a partits com Opció Nacionalista, ENV, alguns sectors d'Unió Valenciana (que ha canviat brutalitats...). I ERPV quan més lluny millor, ajuntar-se amb ERPV garantix entre un 1 i un 2 % menys de vots.
Mitxi
Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por NOIstradamus Dl Des 28, 2009 2:01 pm

Esos partidos marginales de izquierdas y/o verdes no suman entre todos ni 5.000 votos.

Si el "Pacto del Diablo" depende de los votantes de esos partidos para conseguir representacion, mal vais...
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Edgar Schmitt Dl Des 28, 2009 2:13 pm

Mashuno per al Noi, NO a 27 sigles de partidets freaks i/o sectaris.
A més a més els pitjors resultats del BLOC sempre han sigut quan s'ha anat més de chachiprogre que de valencianista.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Vinatea Dl Des 28, 2009 3:37 pm

mandrake escrigué:
Vinatea escrigué:Anem a vore. La coalició es signa entre tres partits Bloc, Iniciativa, Verds Esquerra Ecologista. Una vegada fet això, comencen les converses amb grups que estaven esperant vore si es conformava eixa coalició, Projecte Obert (Joan Ribó, Alfred Boetlla, Josep Bort), grups ecologistes amb forta presència municipal (Villena, Sant Vicent, Monover, Benifassà, etc) amb altres verds de País (De la Mediterrània) i amb grups independents d'esquerra nacionalista (APM) a més de contactes com la plataforma "En Moviment".

Les converses i contactes ja s'havien establert, però, els mateixos interessats ens mandataven per tancar primer l'acord base. Amb ERPV es mantindran contactes, segur, però tinc dubtes que fructifiquen.... tot i que ja vorem. ERV i República Valenciana, no sé, supose que també però no tinc ni idea (de tota manera són els que són).

Que jo sàpiga, a l'esquerra només resta EUPV, plataforma política que ja deixà clar en el seu últim Congrés /Assemblea que no tornaria a fer cap Entesa ni Compromís amb ningú, qui volguera alguna cosa, havia de passar per l'integració en EUPV. Als pocs mesos ha muontat això de Convocatòria a la Ciutadania, però que ells mateixa han dit que no tindrà reflexe elextoral que no siga el paraigües de les sigles d'EUPV.

Dit el què he dit, que és sabut per la majoria, a què et refereixes amb allò "d'abastar més"?.

D'alguns que has nomenat no sabia que s'havien establert contactes. De totes formes jo em referia a que la coalició hauria de ser més en clau valencianista(ecologista també, clar) i no mirar tant lo d'esquerra i dreta. Tal i com està ara la situació i ha 2 grups disputant-se el mateix. I sincerament, no crec que Bloc-Iniciativa traguen el 6% i EUPV el 1%... no ho veig, la veritat.

El Bloc, amb eixa estratègia en clau profundament valencianista es va quedar dues vegades a les portes i sobrepassant el 4'5%. I haguera entrat si no fora per la injusta llei electoral que tenim. Crec que eixe és el camí que s'hauria d'haver continuat donant en l'actual coalició.

I que conste que jo m'identifique més amb el valencianisme d'esquerres i ecologista d'ara en Bloc-Iniciativa, però no ho veig suficient per a créixer. Jo sumaria més valencianisme i restaria més del sempre dilema esquerra-dreta.

Has definit clarament per què no estic al Bloc. Segur que amb l'entrada de partits i organitzacions de centre i centre/dreta, Iniciativa no haguera pactat amb el Bloc.

El Bloc és lícit que vullga jugar a la transversalitat i a la "Yenka" mentres estiga a l'esquerra, podem parlar, si es va a la dreta, no.

Per a mi no hi ha una clau valencianista o clau d'esquerres o clau ecologista, això són temps pretèrits, en l'actualitat tot s'ha de vore amb els tres prismes a la vegada i encaixar-los bé. El País Valencià serà d'esquerres i ecologista o no serà. Si es de dretes, acabarà sent un apendix totalment espanyol, amb el flamenc i el castellà. Si no és ecologista, acabarà destruit i serà invivible. Si volem ser poble amb futur hem de construir un partit valencià d'esquerres (internacionalista, solidari i just) i ecologista. Casualment eixe és el projecte d'Iniciativa del Poble Valencià.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por NOIstradamus Dl Des 28, 2009 6:24 pm

Vinatea escrigué:Si es de dretes, acabarà sent un apendix totalment espanyol, amb el flamenc i el castellà.

A los catalanes no les va/iba tan mal con CiU, y CDC muy de izquierdas no parece...
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Suick Dl Des 28, 2009 7:33 pm

Si los posts fueran votos...
Suick
Suick

Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Vinatea Dt Des 29, 2009 3:01 pm

NOIstradamus escrigué:
Vinatea escrigué:Si es de dretes, acabarà sent un apendix totalment espanyol, amb el flamenc i el castellà.

A los catalanes no les va/iba tan mal con CiU, y CDC muy de izquierdas no parece...

"Cada perol té la seua tapadoreta" i ja està. Catalunya no és sociológicament el País Valencià. La dreta catalana és liberal i la burgesia, històricament, ha tingut sentiment de poble.

El sentiment d'inferioritat de la burgesia valenciana, sotmesa i desapareguda, segons èpoques, ha fet que mai arrelara una burgesia autòctona forta i la dreta sociológica del nostre país, a l'igual que el de la mjoria de l'estat és tramuntana i casposa.

L'anàlisi que faig per al País Valencià és per al País Valencià, ni el faig per Catalunya, ni Irlanda, ni Euskadi... etc. La possiblitat d'un CiU valencià, desaparegué amb Maldonado, Broseta, Francesc de Paula, Manglano i algú més que ho intentaren amb l'Unió Democràtica del País Valencià, traguent algun diputat en les primeres eleccions i sent absorvits per l'UCD quan alguns pensaven que l'entrisme faria que l'UCD respectara el fet valencià (d'altres, abandonaren eixe vaixell).
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Morris Dt Des 29, 2009 9:46 pm

[quote="Vinatea"]
NOIstradamus escrigué: La dreta catalana és liberal i la burgesia, històricament, ha tingut sentiment de poble.

La derecha catalana es reaccionaria, racista, rancia y conservadora, es como el pp a lo catalan, en realidad de liberales tienen poco, y no sé cual es peor si convergencia o unió, lo extremadamente malo de uno lo complementan con lo extremadamente malo del otro.
Yo estoy de acuerdo con mandra y el puto mitxi, que erc (lo de llamarlo erpv es erroneo) se "ajunte" con ellos, eso definitivamente tirará para atras a los posibles votantes de derechas que pueda tener el bloc, las abuelas de los concejales del bloc y a los blaveros raros de sueca que tambien alguno habrá picado. Vamos que acabaran votando las juventudes nacionalistas tipo mitxi y poco mas, sera jagant el ostiazo.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por NOIstradamus Dc Des 30, 2009 1:22 am

Aprende a citar, mendrugo. friki
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Morris Ds Gen 02, 2010 6:11 pm

NOIstradamus escrigué:Morris crack

Gracias.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Vinatea Ds Gen 02, 2010 8:35 pm

NOIstradamus escrigué:Gracias.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Morris Ds Gen 02, 2010 8:45 pm

[quote="Vinatea"]
NOIstradamus escrigué:Gracias.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

bloc - Pacte BLOC-INICIATIVA 2011 - Página 2 Empty Re: Pacte BLOC-INICIATIVA 2011

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum