granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Jo hui he vist cosetes

+4
Vinatea
Masclet
Edgar Schmitt
enanoInfiltrado
8 participantes

Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Jo hui he vist cosetes

Missatge por enanoInfiltrado Dg Ago 29, 2010 3:30 am

Com le comentava a Melchor al acabar el partit , sobretot en la segona part, al equip le he vist cosetes qu'em fan sentirme optimista.
Hui ,com també ho em comentat Melchor i jo al partit , crec que la alineació ha segut un homenatghe de LuisGar a la plantilla del ascens.Tot el mon donaba aquest partit per perdut ,aixi qu'ha tret als del any passat.
En la portería vaiga a donar el beneplacit del dubte a Munua ,no ha pogut fer molt en els gols i a mes a mes confie en Manu
..............................................................lu Reina.
Els laterals Venta i Del Horno (Juanfran , va estar molt justet a segona i a primera ja no vull parlar, Cerra ni està ,ni se le eespera) tenen que jugar i a poquet que les coses le vajen mitg bé i amb els 4 centrals que tenim , sobrats per a no patir molts a la nostra lliga,
El mitg del camp ,llevant Pallardó , encara el podem tornar al Getafe?, els demes quan estiguen mes conjuntats i amb el Lampard de Montcada i con el Lehendakari per als partits toscos o ens toque defendre el resultat, tampoc veig mala mitja.
Els laterals es lo que hi ha ,tindran partits bons i partits dolents , no espere molt mes
Ruben , sobrat per a jugar com a titular de este equip
I avant , faltaría un 9 pur ,Stuani no ho vist jugar, encara qu'em fie del fascio ,i Jordá com a revolsiu , amb eixe 9 , no em dona gens de por ,els equips de la nostra lliga
Racing,Malaga,Almeria,Mallorca, Erreala,Hercules,Zaragoza ,etc...
Em veig en primera l'any que ve.
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Edgar Schmitt Dg Ago 29, 2010 5:14 am

El resultat és enganyos, el Sevilla ha sigut superior nomes en els ultims 20 minuts que ja estavem fundits. A mi l'equip m'ha agradat en linies generals, l'unic que em fa por és que es veu a anys llum que no tenim gens de gol. Cerra a la pressó directament pel partidet de hui i Pallardó i Juanfran hauran d'espabilar prou.
El canvi a la porteria no l'entenc, Reina acabà bé la temporada i Munua ja s'ha vist que tampoc és que siga un Casillas de la vida.
Jo tambñe sóc optimista, no dic que no anem a baixar però si que este equip té marge de millora.

PD: A vore si Manolo ens duu un davanter en els dos dies que falten per tancar el mercat.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Masclet Dg Ago 29, 2010 8:11 am

Yo tambien veo al Levante equipo para mantenerse en primera,desgraciadamente Very Happy .
Con esto de la cirsis las diferencias se han agrandado demasiado entre los de arriba y los de abajo y no es de extrañar que el valencia cuando os coja os meta 6 Very Happy .Sin embargo entre el grupo de los de abajo los aspirantes han aumentado hasta la docena y las diferencias son tan minimas que a buen seguro mas de uno se lleva una sorpresa.A poco que Luisgar tenga el once y el equipo funcione como tal como sucedio el año pasado no se deberian tener muchos problemas,las cosas mejor no se han podido hacer.Ademas este año bajan dos,el Hercules la plaza la tiene ya en propiedad.
Masclet
Masclet

Nombre de missatges : 1331
Birthday : 08/08/1904
Age : 119
Ubicació : apatruyando
Registration date : 10/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Vinatea Dg Ago 29, 2010 1:22 pm

Encara és massa aviat per analitzar l'equip. Uns encara no han agafat la forma, d'altres encara no coneixen bé els companys i d'altres donen de si el que donen.
Si el Sevilla és el quart de la lliga passada, està més rodat i és un aspirant a europa, ahir jo no vaig vore tanta diferència davant un equip amb elements nous i el seu primer partit oficial.
Coincidisc amb Masclet que hi han tres grups d'equips enguany a la lliga. Els grans, Barça i R. Madrid. El grup dels comparse que intentaran fer alguna cosa per europa, des del Sevilla i At. de Madrid, passant per Vila-real, Getafe, València CF, i tal vegada l'Ath. de Bilbao. La resta, qualsevol, pot estar lluitant pel descens.

Per això crec que és aviat per vore per on anirà l'equip, del Llevant UE està en la línea del que esperàvem, Navas ens destrossà la banda, i a pitjor no crec que anem, amb la qual cosa, veig elements per a l'optimisme.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Edgar Schmitt Dg Ago 29, 2010 1:33 pm

Egoistament ens interessa que Barça i Madrid ho guanyen tot i també els Sevilla, Atlético, Valencia (si perd tampoc anem a plorar dfsd ) i Vilareal. Efectivament hi haurà 3 lligues paraleles. La de Barça-Madrid, la de la lluita per europa (4-5 equips com a molt) i la resta per no baixar.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Ampa Dg Ago 29, 2010 2:56 pm

Pues yo ví poco positivo, me encantó Rodas ejerciendo por momentos de Ballesteros, pero poco más.

No debemos acojonarnos por ser un recién ascendido, no ví ni una sola protesta, cuando hubo motivos de sobra para hacerlo, no seamos cagones, narices!!!!!!!

En cuanto a la portería, creo que se debía haber dejado a Reina y cambiarlo si no lo hace bien (sí soy Ampa, no os sorprendais, pero igual que estaba Cerra de titular, Reina debía estar)

Vina no pongas la ser NUNCA mais o Radio Zevilla, jajajaja
Ampa
Ampa

Nombre de missatges : 1624
Birthday : 08/05/1977
Age : 46
Ubicació : Alboraia Totilera
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por NOIstradamus Dg Ago 29, 2010 3:09 pm

El Sevilla nos ha pegado un señor baño. Cuando han ido perdiendo han apretado 20 minutos y nos han remontado. Despues han tenido el balon, controlando el partido y explotado la banda mientras nosotros atacabamos con piedrecitas contra tanques.

Hasta que no ha salido Jorda, Palop no habia tenido que parar ningun balon.

Necesitamos jugar con una referencia arriba por cojones. Lo de Xisco M. estaba bien como prueba pero se ha visto que no funciona (0 ocasiones de gol).

Ademas, hemos sido una nenazas. O empezamos a jugar fuerte/duro como jugabamos el año pasado o nos van a golear si o si. Solo se salvan Rodas y Ballesteros. El resto cagallo. Solo les faltaba pedirle autografos a los del Zeviya.
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Mitxi Dg Ago 29, 2010 4:56 pm

Noi, pero ten en cuenta que aún así nos han cosido a tarjetas, como de costumbre, imaginate si jugaramos como deberíamos jugar...

Visto lo visto, urge Stuani arriba, y unos laterales en los que hará falta velocidad.

Cómo, por ejemplo, cuándo Ballesteros ha cazado a Navas pegandose el sprint de su vida dfsd
Mitxi
Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por NOIstradamus Dg Ago 29, 2010 5:47 pm

Nos han cosido a tarjetas? Shocked

Si nos han sacado 4 "solo".

La de Cerra, Rodas y Jorda, clarisimas. Encima a Cerra le perdona 2 amarillas.

La de Ballesteros, posiblemente discutible, pero por reiteracion se la pueden sacar perfectamente.

Vamos, que "cosido a tarjetas" ayer como que no.
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Professor en Alaska Dg Ago 29, 2010 11:18 pm

Més que un homenatge, Luisgar als de l'any passat els ha dit, tindrem molt de bon rotllo però assabenteu-vos que esteu un escaló per baix i han de jugar els nous. Potser una jugada intel·ligent però jo per contra crec que tots els punts, del primer al últim són importants i hui no ha tractar d'aconseguir els que n'hi havien en joc.

Per altra banda jo també he vist cosetes, més bé una coseta, i es Nacho González, és l'únic jugador en qualitat com per a crear joc al mig del camp, o el fica al doble pivot en Iborra d'escuder o som carn de 30 punts. Evidentment Luis no té l'altura de mires com per a pendre eixa decissió.
Professor en Alaska
Professor en Alaska

Nombre de missatges : 94
Birthday : 21/08/1975
Age : 48
Ubicació : dalt del tot
Registration date : 05/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Jo hui he vist cosetes Empty Re: Jo hui he vist cosetes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum