granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Acto del centenario.

+8
Melchor_
enanoInfiltrado
Ampa
Dejan
mandrake
Edgar Schmitt
Mitxi
Morris
12 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dj Set 10, 2009 10:02 pm

Morris escrigué:El tema es el siguiente: no hay pasta, si los actos del centenario no los paga camps de golf y rita la del bolso no los paga nadie (o los pagamos mejor dicho porque es dinero público) pues no habrá actos del centenario y serán todavia mas cutres .. o no si no los hace la afición, cosa que dudo porque para cuatro cosas mal contas que se van a hacer a estas alturas la penya totil no tiene ni equipo de jurgol para el torneo de futbol 7 lo cual es vergonzoso Acto del centenario. - Página 2 757409
En cuanto al acto estuvo muy bien para lo mal que lo podian haber hecho y a lo que nos tenia acostumbrado la anterior directiva, emotivo a ratos (sobretodo lo de ramon victoria, pude despues darle un abrazo a victoriero que estaba tambien en la zona "vip"), lo de la tarta y el discurso del presidente (que es ya un punto que no haya sido villarroel o los lara y cia).
Yo de enchufado nada, mi proximo objetivo es conseguir la insignia de "horo" y diamantes del club que es lo unico que me queda Acto del centenario. - Página 2 757409 Ampatiño hubiera disfrutado en mi sitio, Dj mperez estaba a tiro de colleja de donde estaba sentado. No me gusta la zona vip.

Crec que hi ha un Departament de Premsa que imatgine que serà el encarregat de difondre aquest tipus d'actes als mijans de comunicació, aixó no costa diners. Si com tu dius ,o les institucions públiques aporten o no es pot fer res, que millor moment que ahir per a treure algo de profit i deixarse de medalletes ,samarretes i demes "milongues".Crec que falta imaginació , segur que hi ha molts afeccionats ,socis del Llevant que
haguessin aportat o bé la seva presència(per exemple The Phamtons o el
propi Monleon amb algun show dels seus), o bé productes dels seus
fabriques i comerços com reclams ,per a rifas en el camp ,que haguessin
fet cash. La veritat el Centenari és algo gran,molt gran, o jo
almenys asi ho veig, i si la solució és que com no hi ha un xavo ,anem
a fer una merda de celebració que siguem el riure ,doncs millor que em
quede com estic i no celebrem res.
Clar ccomprenc que com t'has venut al capitalisme, palco VIP , Fenollosa ,Quico , al teu costat o propet, parlant-les de tu a tu ,ara els defengues Acto del centenario. - Página 2 757409 .
Ja ho dia Groucho , els negocis (en aquest cas la politica)fa extranys companys de llit
Acto del centenario. - Página 2 El-capital

Purga els teus pecats Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Vinatea Dj Set 10, 2009 10:25 pm

enanoInfiltrado escrigué:
enanoInfiltrado escrigué:Cada dia m'agrada menys Quico Catalan ,

Hui no ix cap referència al Centenari en cap diari esportiu dels quatre grans, i no em refereixc a cap pagina sencera, sinó a un
trist recuadre. Qui sap fora de València ,que ahir segué el nostre
Centenari? Crec que és culpa del club i crec que s'està fallant prou
a donar altra imatge ,que no sigui la "chapucera" de sempre , i és una cosa que atribuixc a la nova direcció general ,ja que es la que s'està
omplint la boca amb el canvi, i amb club exemplar i modern. No em fie
molt de Quico i tant de bo s'encarregue amb fets de tapar-me la boca

Ahir portada de l'AS i hui a l'AS i al Superdeporte hi han diverses pàgines amb fotografies i declaracions diverses. Sense esmentar l'especial del Las Provincias i 3 o 4 p+àgines del Levante-EMV d'ahir i un parell de hui.
Vinatea
Vinatea

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dj Set 10, 2009 10:28 pm

Vinatea escrigué:

Ahir portada de l'AS i hui a l'AS i al Superdeporte hi han diverses pàgines amb fotografies i declaracions diverses. Sense esmentar l'especial del Las Provincias i 3 o 4 p+àgines del Levante-EMV d'ahir i un parell de hui.

Jo parlava de la premsa estatal, no de la d'açi , aixó falatava que no ixqquera ni en la d'açi

Acto del centenario. - Página 2 Portadag_100909
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Morris Dj Set 10, 2009 10:52 pm

enanoInfiltrado escrigué:
Morris escrigué:El tema es el siguiente: no hay pasta, si los actos del centenario no los paga camps de golf y rita la del bolso no los paga nadie (o los pagamos mejor dicho porque es dinero público) pues no habrá actos del centenario y serán todavia mas cutres .. o no si no los hace la afición, cosa que dudo porque para cuatro cosas mal contas que se van a hacer a estas alturas la penya totil no tiene ni equipo de jurgol para el torneo de futbol 7 lo cual es vergonzoso Acto del centenario. - Página 2 757409
En cuanto al acto estuvo muy bien para lo mal que lo podian haber hecho y a lo que nos tenia acostumbrado la anterior directiva, emotivo a ratos (sobretodo lo de ramon victoria, pude despues darle un abrazo a victoriero que estaba tambien en la zona "vip"), lo de la tarta y el discurso del presidente (que es ya un punto que no haya sido villarroel o los lara y cia).
Yo de enchufado nada, mi proximo objetivo es conseguir la insignia de "horo" y diamantes del club que es lo unico que me queda Acto del centenario. - Página 2 757409 Ampatiño hubiera disfrutado en mi sitio, Dj mperez estaba a tiro de colleja de donde estaba sentado. No me gusta la zona vip.

Crec que hi ha un Departament de Premsa que imatgine que serà el encarregat de difondre aquest tipus d'actes als mijans de comunicació, aixó no costa diners. Si com tu dius ,o les institucions públiques aporten o no es pot fer res, que millor moment que ahir per a treure algo de profit i deixarse de medalletes ,samarretes i demes "milongues".Crec que falta imaginació , segur que hi ha molts afeccionats ,socis del Llevant que
haguessin aportat o bé la seva presència(per exemple The Phamtons o el
propi Monleon amb algun show dels seus), o bé productes dels seus
fabriques i comerços com reclams ,per a rifas en el camp ,que haguessin
fet cash. La veritat el Centenari és algo gran,molt gran, o jo
almenys asi ho veig, i si la solució és que com no hi ha un xavo ,anem
a fer una merda de celebració que siguem el riure ,doncs millor que em
quede com estic i no celebrem res.
Clar ccomprenc que com t'has venut al capitalisme, palco VIP , Fenollosa ,Quico , al teu costat o propet, parlant-les de tu a tu ,ara els defengues Acto del centenario. - Página 2 757409 .
Ja ho dia Groucho , els negocis (en aquest cas la politica)fa extranys companys de llit
Acto del centenario. - Página 2 El-capital

Purga els teus pecats Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball Acto del centenario. - Página 2 Icon_basketball

Para ver un show de Monleon o participar en una rifa me quedo en casa Acto del centenario. - Página 2 757409 , es mas si hubieran hecho eso que tu dices si que de verdad me hubiera parecido una mierda de celebracion de la que se rie la gente y los phantoms no tienen bateria y el cantante esta viviendo en benidorm y los tengo muy vistos asi que ..... si ese es tu planteamiento de un centenario.... y encima dices "gran" centenario. El acto estuvo "correcto" sin mas. No he defendido a nadie solo digo que no hay pasta y que por eso hacen eso de ir por todos los saraos institucionales, solo he explicado la razon por la cual iban... por defender su sueldo basicamente y conseguir pasta para hacer algo "correcto" en el centenario. Ya habra tiempo en la feria levantinista del dia de la Real sociedad de montar tinglados comerciales de los que de verdad tienen el capital no como yo y de los que parece que te gustan ¿tu te has leido el capital? o de que actue Monleon como ejemplo de cultura valensiana de alto nivel y ejemplo de buena tele en Canal 9 y ya si eso ponemos el titi a toda ostia y plantamos una falla y a ti que te toque la muñeca chochona en la rifa Acto del centenario. - Página 2 757409 .. venga hombre!, lo de ayer fue un acto que tenía que ser medianamente serio y no tocaba mas que eso, y no hacer el payaso como tu dices. El dia de la feria levantinista yo iré porque ESPERO que haya macrobotellon Acto del centenario. - Página 2 Icon_smile pero no pienso participar en ninguna puta rifa ni pisar stands de empresas mediocres que no te preocupes las habra a manta, esa es mi opinión.
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dv Set 11, 2009 12:06 am

Lo de The Phantoms ,o el Monleon són dos exemples que m'han vingut al
cap, imagine que hi haura si es busca bé ,exemples mes acords als
gustos de tots .Lo de la rifa no em referia ,i si llegixes bé ho deixe
bén claret ,per al dia d'ahir ,sinó com una de les multiples maneres
que hi havien per haver tret durant la temporada passada un dineret per
als actes de la celebració. I haver fet ahir un acte ,diguem mes digne
,del que segons el que vau estar ahir ,heu comentat que segue. Delo de
les samarretes no comentes res ,imagine que perquè opines com jo, i
veus que no és de rebut anar-li a aquestes institucions que passen de
nosaltres el 99'9 % del temps , a lliurar-los un simbolo tan sagrat com
la samarreta que duu els nostres colors , dóna-li el trofeu , una placa
,una rajola de Manises amb la frase "Açi viu un granota", o el que te
de la gana,però no els nostres colors perquè ni els sents ,ni els
respectes. Per cert no m'he llegit el Capital , m'esperare que ho treguin
en DVD.
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Suick Dv Set 11, 2009 10:46 am

Vinatea escrigué:
enanoInfiltrado escrigué:
enanoInfiltrado escrigué:Cada dia m'agrada menys Quico Catalan ,

Hui no ix cap referència al Centenari en cap diari esportiu dels quatre grans, i no em refereixc a cap pagina sencera, sinó a un
trist recuadre. Qui sap fora de València ,que ahir segué el nostre
Centenari? Crec que és culpa del club i crec que s'està fallant prou
a donar altra imatge ,que no sigui la "chapucera" de sempre , i és una cosa que atribuixc a la nova direcció general ,ja que es la que s'està
omplint la boca amb el canvi, i amb club exemplar i modern. No em fie
molt de Quico i tant de bo s'encarregue amb fets de tapar-me la boca

Ahir portada de l'AS i hui a l'AS i al Superdeporte hi han diverses pàgines amb fotografies i declaracions diverses. Sense esmentar l'especial del Las Provincias i 3 o 4 p+àgines del Levante-EMV d'ahir i un parell de hui.

Tampoco ha salido nada de la Real, más allá del bolo ese que jugaron contra el Madrid claro.
Suick
Suick

Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dv Set 11, 2009 11:41 am

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090908/53779544573/noticia/la-real-hace-suya-la-casa-de-todos.html

http://www.marca.com/2009/09/08/futbol/equipos/real_sociedad/1252404899.html

http://www.marca.com/2009/08/15/futbol/equipos/real_sociedad/1250331064.html

http://www.laprensagrafica.com/deportes/futbol-internacional/53589-en-el-centenario-de-la-real-sociedad.html

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090816/53767186808/noticia/la-real-sociedad-es-eterna.html

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=84285

Home tant com res ,res
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Suick Dv Set 11, 2009 11:44 am

Yo en las portadas de los diarios nacionales no he visto nada.
Suick
Suick

Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dv Set 11, 2009 12:28 pm

enanoInfiltrado escrigué:
enanoInfiltrado escrigué:Cada dia m'agrada menys Quico Catalan ,

Hui no ix cap referència al Centenari en cap diari esportiu dels quatre grans, i no em refereixc a cap pagina sencera, sinó a un
trist recuadre.
Qui sap fora de València ,que ahir segué el nostre
Centenari? Crec que és culpa del club i crec que s'està fallant prou
a donar altra imatge ,que no sigui la "chapucera" de sempre , i és una cosa que atribuixc a la nova direcció general ,ja que es la que s'està
omplint la boca amb el canvi, i amb club exemplar i modern. No em fie
molt de Quico i tant de bo s'encarregue amb fets de tapar-me la boca

Jo mai parli de portades ,es mes ni de pagines senceres ,ni d'articuls, vaig dir un trist recuadre.
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Suick Dv Set 11, 2009 1:08 pm

Pues no sé. Vina ya te ha dicho que en el AS sí que salía bastante chicha, yo en El País también vi una noticia, creo que en la sección de Comunidad Valenciana....

A mí me parece que la cobertura es la normal para lo que es la noticia. Si a muchos de nosotros no nos importa demasiado el tema del centenario, imagínate lo que le puede importar al resto de la galaxia.
Suick
Suick

Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Edgar Schmitt Dv Set 11, 2009 1:17 pm

Demà en Las Provincias donen un suplement especial crec.
Edgar Schmitt
Edgar Schmitt

Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Age : 38
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dv Set 11, 2009 1:38 pm

Suick escrigué:Pues no sé. Vina ya te ha dicho que en el AS sí que salía bastante chicha, yo en El País también vi una noticia, creo que en la sección de Comunidad Valenciana....

A mí me parece que la cobertura es la normal para lo que es la noticia. Si a muchos de nosotros no nos importa demasiado el tema del centenario, imagínate lo que le puede importar al resto de la galaxia.

Y es de lo que me quejo Suick, que desde lo que es el "nucleo" de la noticia ,propio club ,no han hecho mucho por darla a conocer mas allá del Cabanyal.
Y que el "lider mesiático" que era Quico, aparte de discursos "ñoños" ,ahora que etá tan de moda esta palabra, no ha hecho mucho mas que sus antecesores , salir en la foto con esas autoridades que pasan de nosotros y permiten y consienten a los otros, prometer cambio, de imagen ,modernidad,profesionalidad,y poco mas,bueno si, presumir de pedigree,como si hubieran granotas de primera y de segunda ,o puros y chichinavos. Ah si , utilizar el tema Ramón Victoria hasta la saciedad y no es que D. Ramón no se merezca los homenajes , como otros muchos, pero lo mucho cansa.
Ah si ,para decir algo positivo , rebajar el precio de los abonos a los parados , ahí se han marcado un tanto.Pero por lo demás ,mucho secretismo ,ucho corto y medio plazo que nunca llega , y mucha foto en los medios de comunicación .
O eso es lo que yo veo ,puede ser que sea yo el equivocado.

PDT Aún no entiendo porque cuando a otros ya los hubieramos quemado y no me refiero a la rata ni a sus palmeros, nos conformemos con las palabras de Quico y nos quedemos impasibles
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por enanoInfiltrado Dv Set 11, 2009 3:42 pm

Per cert ,m'he empassat tots els videos de youtube ,relacionats amb els
actes oficials del Centenari del Llevant i a excepció de Paco Pardal
,que va fer les seves intervencions en la nostra llengua ,ni una mala intervenció per part del club en valencià ,totes en castellà.
Tomelloso roolz que diria el Noi? , no som bilingües ?, el castellà és
l'idioma oficial del club? , els actes resulta que estan dirigits a
tota Espanya?, he de parlar en castellà cada vegada que entre al Ciutat
de València o parle del club?els que defensen la nostra cultura no som part de les celebracions?el Llevant no es un club valencià?la majoria dels seus socis i afeccionats no son valencians i parlen i entenen el nostre idioma? no cal tindre en compte eixos detalls en un club modern i modelic? el valencià es nomes per als de poble?Pot ser que "a corto o medio plazo" es prenguen mesures per a no discriminar la meva llengua ,cultura i arrels per part del club?






aquest es el mes fort ,fins i tot el himne ,versio castellana
enanoInfiltrado
enanoInfiltrado

Nombre de missatges : 1650
Birthday : 14/08/1964
Age : 59
Registration date : 20/01/2009

http://europeanfootballshirt.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Morris Dv Set 11, 2009 6:11 pm

enanoInfiltrado escrigué:Lo de la rifa no em referia ,i si llegixes bé ho deixe
bén claret ,per al dia d'ahir ,sinó com una de les multiples maneres
que hi havien per haver tret durant la temporada passada un dineret per
als actes de la celebració.

te tomo la palabra, ya te vendere lo de la rifa de delegacion Acto del centenario. - Página 2 757409 y la rifa de los totil. Acto del centenario. - Página 2 Icon_smile
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por NOIstradamus Dv Set 11, 2009 8:03 pm

Lo del Centenario es una mierda de 30 sancaes.


El unico Centenario que se mereceria mi presencia, seria el del Arturo...
NOIstradamus
NOIstradamus

Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Morris Dv Set 11, 2009 9:38 pm

NOIstradamus escrigué:Lo del Centenario es una mierda de 30 sancaes.


El unico Centenario que se mereceria mi presencia, seria el del Arturo...

En nombre de la comisión del centenario yo te excomulgo del levantinismo por blasfemia. Acto del centenario. - Página 2 124144
Morris
Morris

Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Age : 43
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Invitat Dg Set 13, 2009 7:02 pm

NOIstradamus escrigué:Lo del Centenario es una mierda de 30 sancaes.


El unico Centenario que se mereceria mi presencia, seria el del Arturo...

+89
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Acto del centenario. - Página 2 Empty Re: Acto del centenario.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum