BANDERES ORIGE IDENTITAT
+6
NOIstradamus
Masclet
Edgar Schmitt
Mitxi
Ziggy
avalles
10 participantes
Pàgina 1 de 1
BANDERES ORIGE IDENTITAT
Algu em pot dir que passa al llevant que cada vegada es veuen mes banderes espanyoles al camp?, que passa amb eixa grada que avanç sempre estaba plena i animaba i ara cada vegada s'en veuen menys?, com deia RAIMON QUIE PERD ELS ORIGES PERD IDENTITAT, li estarà passant al llevant?, m'agradaba vore eixa grada plena de gent amb estelades, animant.
Soc del llevant i de no fa molts anys, avanç era xoto, encara que parega mentira ara soc incondicional del llevant i el que m'agradaba molt era el que edit. Que algu em diga que pasa? i els FORÇA LLEVANT? no en queda ja cap? no van al camp?
Soc del llevant i de no fa molts anys, avanç era xoto, encara que parega mentira ara soc incondicional del llevant i el que m'agradaba molt era el que edit. Que algu em diga que pasa? i els FORÇA LLEVANT? no en queda ja cap? no van al camp?
avalles- Nombre de missatges : 1
Birthday : 22/05/1978
Ubicació : Gol nord
Registration date : 17/10/2010
Re: BANDERES ORIGE IDENTITAT
No sé si li estarà passant al Llevant, però a tu t'està passant que estàs perdent un element important de la cultura valenciana com és la nostra llengua que l'escrius com si hagueres aprés en l'escola de valencià Sergio Ramos.avalles escrigué:com deia RAIMON QUIE PERD ELS ORIGES PERD IDENTITAT, li estarà passant al llevant?
Ziggy- Nombre de missatges : 223
Birthday : 01/01/1985
Ubicació : Pel multivers
Registration date : 04/02/2009
Rajesh escrigué:No sé si li estarà passant al Llevant, però a tu t'està passant que estàs perdent un element important de la cultura valenciana com és la nostra llengua que l'escrius com si hagueres aprés en l'escola de valencià Sergio Ramos.avalles escrigué:com deia RAIMON QUIE PERD ELS ORIGES PERD IDENTITAT, li estarà passant al llevant?
Mitxi- Admin
- Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009
Sempre ha sigut habitual quan ens visita un equip basc o català vore més banderes d'Espanya que contra altres equips. Pasa ací i a qualsevol camp.avalles escrigué:Algu em pot dir que passa al llevant que cada vegada es veuen mes banderes espanyoles al camp?
DIns de poc es voran també del Tibet
Edgar Schmitt- Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Ubicació : Wildparkstadion
La que echo en falta es la bandera pirata.Después del saqueo y pillaje al que estáis sometiendo al ciudadano de Valencia que menos que verla en las gradas.
Masclet- Nombre de missatges : 1331
Birthday : 08/08/1904
Ubicació : apatruyando
Registration date : 10/03/2009
Yo echo de menos mi bandera irlandesa de LUD O'Patas.
Buen viaje. Donde quiera que este!!!
Buen viaje. Donde quiera que este!!!
NOIstradamus- Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009
Yo echo de menos el marcador antiguo que no ponía fotos de gente muerta.
Suick- Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009
Masclet escrigué:La que echo en falta es la bandera pirata.Después del saqueo y pillaje al que estáis sometiendo al ciudadano de Valencia que menos que verla en las gradas.
Está en la xotera, creo.
Dejan- Nombre de missatges : 2281
Registration date : 25/01/2009
+1909Suick escrigué:Yo echo de menos el marcador antiguo que no ponía fotos de gente muerta.
Mitxi- Admin
- Nombre de missatges : 1523
Suick escrigué:Yo echo de menos el marcador antiguo que no ponía fotos de gente muerta.
Mientras suena el simply the best de tina turner.... escalofriante.
Morris- Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009
Masclet escrigué:La que echo en falta es la bandera pirata.Después del saqueo y pillaje al que estáis sometiendo al ciudadano de Valencia que menos que verla en las gradas.
¿la del st pauli? por mi encantado pero si vamos a compartir estadio choto, ya veras, saldran los dos juntitos en el derbi con la bandera pirata en vez de la mierda la senyera, y yo creo que representa mejor la idiosincrasia valensiana.
avalles escrigué:Algu em pot dir que passa al llevant que cada vegada es veuen mes banderes espanyoles al camp?,
A mi dame porcentajes y estadisticas.
Es aixó, no cal donar-li més voltesEdgar Schmitt escrigué:Sempre ha sigut habitual quan ens visita un equip basc o català vore més banderes d'Espanya que contra altres equips. Pasa ací i a qualsevol camp.avalles escrigué:Algu em pot dir que passa al llevant que cada vegada es veuen mes banderes espanyoles al camp?
DIns de poc es voran també del Tibet
irlandés- Nombre de missatges : 580
Birthday : 17/04/1909
Ubicació : Underground
Registration date : 24/12/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum