granota
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Alzira-Llevant b

Alzira-Llevant b Empty Alzira-Llevant b

Missatge por Invitat Dt Set 06, 2011 10:30 pm

dema a les 8-30,jo m'acostare Smile
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Alzira-Llevant b Empty Re: Alzira-Llevant b

Missatge por Invitat Dj Set 08, 2011 12:14 am

palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Mitxi Dj Set 08, 2011 3:13 pm

Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing
T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia? dfsd
Mitxi
Mitxi
Admin

Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Invitat Dj Set 08, 2011 5:27 pm

Mitxi escrigué:
Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª Laughing
T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia? dfsd

cuant es?
Invitat
Invitat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt