Alzira-Llevant b
Pàgina 1 de 1
Re: Alzira-Llevant b
palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª
Invitat- Invitat
T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia?Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª
Mitxi- Admin
- Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009
Mitxi escrigué:T'apuntes al Castelló - Llevant B a Castàlia?Tano Pasman escrigué:palmatoria 1-0,el llevant b ha començat be...pero despres l'alzira ha segut molt superior,lo millor eixos camps de tercera,cervessa amb alcohol a 1.20 (llastima que tenia que conduir) grades de ciment,equips que ixen al camp per separat....a mi m'agrada mes aixo ke lo ke diuen la lliga de les estrelles....per un llevant de 3ª
cuant es?
Invitat- Invitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum