ANDRES MONTES DEP
+2
Edgar Schmitt
BengalaS
6 participantes
Pàgina 1 de 1
ANDRES MONTES DEP
se nos va un DIOS del basket xicos....
BengalaS- Nombre de missatges : 324
Registration date : 20/01/2009
Re: ANDRES MONTES DEP
¿Estaba enfermo? Me he quedado asín
Edgar Schmitt- Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009
Mira que habían veces en que lo hubiera matado porque se dedicaba a hablar mas de la vida que de los partidos (de basket primero y luego con el futbol),pero ha sido un grandisimo comentarista.
DEP
DEP
Farlopo Linares- Nombre de missatges : 215
Birthday : 22/09/1978
Ubicació : Cuenca, por la gloria de Dios
Justament ,ahir al matí ,vaig estar veient el comiat de Montes de la Sexta ,en youtube ,m'he quedat flipat.
enanoInfiltrado escrigué:Justament ,ahir al matí ,vaig estar veient el comiat de Montes de la Sexta ,en youtube ,m'he quedat flipat.
Lo comentaba esta mañana con mi señora,que cuando lo vimos en directo pareció una despedida,pero de la sexta solo...y mira tu por donde
Señor Castor escrigué:enanoInfiltrado escrigué:Justament ,ahir al matí ,vaig estar veient el comiat de Montes de la Sexta ,en youtube ,m'he quedat flipat.
Lo comentaba esta mañana con mi señora,que cuando lo vimos en directo pareció una despedida,pero de la sexta solo...y mira tu por donde
Desde luego ,hay veces que las despedidas parecen testamentos, de verdad que a mi ,ayer por la mañana cuando veia las imagenes ,también me quedo una sensación rara, es mas no tenia ni idea que Montes habia dejado la Sexta ,y buscando videos de QVMT , me apareció éste.
T'has fet del BLOC? Tornant al tema del post, quan ho sentí ahir en Sin Tregua no m'ho creia, canvií d'emissora a l'hora en punt i ho digueren. Em quedí flipat, M'agradava com narrava el bàsquet, però pocs partits de futbol vaig vore narrats per ell. Però m'ha afectat, un home tan jove i sà, a vorem que diuen quan se sàpia de què ha mort.enanoInfiltrado escrigué:Señor Castor escrigué:enanoInfiltrado escrigué:Justament ,ahir al matí ,vaig estar veient el comiat de Montes de la Sexta ,en youtube ,m'he quedat flipat.
Desde luego ,hay veces que las despedidas parecen testamentos, de verdad que a mi ,ayer por la mañana cuando veia las imagenes ,también me quedo una sensación rara, es mas no tenia ni idea que Montes habia dejado la Sexta ,y buscando videos de QVMT , me apareció éste.
Mitxi- Admin
- Nombre de missatges : 1523
Mitxi escrigué:T'has fet del BLOC? Tornant al tema del post, quan ho sentí ahir en Sin Tregua no m'ho creia, canvií d'emissora a l'hora en punt i ho digueren. Em quedí flipat, M'agradava com narrava el bàsquet, però pocs partits de futbol vaig vore narrats per ell. Però m'ha afectat, un home tan jove i sà, a vorem que diuen quan se sàpia de què ha mort.enanoInfiltrado escrigué:Señor Castor escrigué:enanoInfiltrado escrigué:Justament ,ahir al matí ,vaig estar veient el comiat de Montes de la Sexta ,en youtube ,m'he quedat flipat.
Ja sabia jo que anaves a dir-lo, però el Sr Castor és espanyol i com jo se parlar aquesta llengua ,li h contestat en la seva llengua per
respecte
.
God save Sr Castor
enanoInfiltrado escrigué:
Ja sabia jo que anaves a dir-lo, però el Sr Castor és espanyol i com jo se parlar aquesta llengua ,li h contestat en la seva llengua per
respecte
.
God save Sr Castor
Ei que jo també puc parlar valencià,que tinc el mitjà,sols que m'agrada tocar els collons
Por lo que dice Mitx Buchanan de Andres Montes tio sano y tal...no se,yo creo que le gustaba la mandanga más que a enanoinflitrado y a mi juntos
Ampa- Nombre de missatges : 1624
Birthday : 08/05/1977
Ubicació : Alboraia Totilera
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum