HIMNE DEL CENTENARI COMPLET
+3
Suick
mandrake
Edgar Schmitt
7 participantes
Pàgina 1 de 1
HIMNE DEL CENTENARI COMPLET
No m'acaba... Hi ha versos infumables que ni tan sols rimen, almenys la tornada no està mal, per intentar trobar-li algo bo
Edgar Schmitt- Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Ubicació : Wildparkstadion
Registration date : 19/01/2009
Re: HIMNE DEL CENTENARI COMPLET
A mi m'agrada
mandrake- Nombre de missatges : 852
Birthday : 18/07/1982
Ubicació : Cap a 1a
Registration date : 03/02/2009
Yo no lo he podido escuchar completo ni atentamente, pero tampoco me disgusta.
Suick- Nombre de missatges : 1993
Registration date : 28/01/2009
Morris- Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009
A mi en torna a sonar a L'Alqueria Blanca .
Sentiment ,rima, llevantinisme,realitat,musicalitat,calitat,veu del cantant: Lliure , i no hi ha mes himne del centenari que el "del maritim fins al cel". Per a mi al menys
Sentiment ,rima, llevantinisme,realitat,musicalitat,calitat,veu del cantant: Lliure , i no hi ha mes himne del centenari que el "del maritim fins al cel". Per a mi al menys
Jo quan diu "Pepa calfa l'olla...." m'emocione. Em brollen les llàgrimes.
No puc evitar-ho. M'acoste a la balconada, mire al cel amb la mirada perduda als nubols més llunyans, el cap ben alt, i amb la mà dreta al pit, damunt del meu cor, cride ben fort, "Pepa calfa l'olla !!!!....
Impressionant, ara matexia se m'emborrona la pell, l'esfinter es contrau i un calfred recorre de cap a peus tot el meu ser.
No puc evitar-ho. M'acoste a la balconada, mire al cel amb la mirada perduda als nubols més llunyans, el cap ben alt, i amb la mà dreta al pit, damunt del meu cor, cride ben fort, "Pepa calfa l'olla !!!!....
Impressionant, ara matexia se m'emborrona la pell, l'esfinter es contrau i un calfred recorre de cap a peus tot el meu ser.
Editat per darrera vegada per Vinatea el Ds Oct 24, 2009 12:55 pm, editat 1 cop en total
Vinatea- Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009
Vinatea escrigué:Jo quan diu "Pepa calfa l'olla...." m'emocione. Em brollen les llàgrimes.
Impressionant, ara matexia se m'emborrona la pell, l'esfinter es contrau i un calferd recorre de cap a peus tot el meu ser.
A mi me suena a "Andreita comete el pollo,coño".................................
Patxi Iraultza- Nombre de missatges : 32
Registration date : 21/01/2009