25 d'abril
+3
Mitxi
Morris
Vinatea
7 participantes
Pàgina 1 de 1
25 d'abril
Demà recordem que fa 303 anys que les tropes castellanes entraren per Almansa i el rei Borbó "por justo derecho de conquista (sic)" cremà ciutats i viles, decapità resistents, posà comandaments castellans a totes les institucions i eliminà la nostra constitució imposant la castellana.
D'aquelles pluges encara resten fangs.
Visca la terra i els homens lliures.
Vinatea- Nombre de missatges : 1523
Registration date : 25/01/2009
Re: 25 d'abril
Vinatea escrigué:Demà recordem que fa 303 anys que les tropes castellanes entraren per Almansa i el rei Borbó "por justo derecho de conquista (sic)" cremà ciutats i viles, decapità resistents, posà comandaments castellans a totes les institucions i eliminà la nostra constitució imposant la castellana.
sera despus dema
Morris- Nombre de missatges : 1826
Birthday : 10/07/1980
Ubicació : Els arbres tenen arrels, les persones tenen peus.
Ocupació/ocis : Enginyer generalista
Registration date : 20/01/2009
Anirem a la manifestació i al concert, amb la samarreta totilera com no podia ser d'altra forma.
Mitxi- Admin
- Nombre de missatges : 1523
Registration date : 19/01/2009
Morris escrigué:Vinatea escrigué:Demà recordem que fa 303 anys que les tropes castellanes entraren per Almansa i el rei Borbó "por justo derecho de conquista (sic)" cremà ciutats i viles, decapità resistents, posà comandaments castellans a totes les institucions i eliminà la nostra constitució imposant la castellana.
sera despus dema
La manifa és demà.
1 año de casados y ninguno de los dos dice nada en este post, vergonzoso.
Bona presència de "Salvem el Cabanyal", "Col·lectiu contra la corrupció" "Per la pluralitat i transparència a Canal Nou" i de totes les formacions polítiques a excepció del PSOE, PP, UPyD, Falange i Espanya 2000. Dels sindicats, presents CCOO-PV, Intersindical Valenciana, COS, Sindicat d'Estudiants dels Paisos Catalans, no presents: CSIF ni ANPE ni SI.
Assistència real?
Edgar Schmitt- Nombre de missatges : 3371
Birthday : 30/09/1985
Ubicació : Wildparkstadion
Morris escrigué:1 año de casados y ninguno de los dos dice nada en este post, vergonzoso.
Puta maraton.
NOIstradamus- Nombre de missatges : 2145
Ubicació : Ubicado
Registration date : 05/02/2009
Edgar Schmitt escrigué:Assistència real?
Uff, no sé. Jo anava tancant la manifestació i a l'entrar al Avgda de la Pau, el cap estava en la plaça de la Reina (on acabava).
Segons el Google Earth, el carrer té 460 metres de llarg per 10 d'ample, a 2 persones per metre (no crec que hagueren més) i la gent solta que bambava per les voreres de la mani, calcule que unes 10.000 persones màxim.
Hmm Ramonet fent càlculs meus a l'estil "sancaes" jo crec que amb tota la gent que erem donava per a plenar el fons Alboraia sencer inclosa la zona visitant.
Mitxi- Admin
Menys de 5000-6000 persones?
Sobre les 6000-7000 diria jo així a ull.
Mitxi- Admin
Home jo diria més 9.000 e. I el bloc de l´EI uns 2000 fàcil.
irlandés- Nombre de missatges : 580
Birthday : 17/04/1909
Ubicació : Underground
Registration date : 24/12/2009
irlandés escrigué:Home jo diria més 9.000 e. I el bloc de l´EI uns 2000 fàcil.
Tu vas a fer-te totiler algun dia o que?
No tinc el gust de coneixerlo, vaig saludar a mitxi aixó si i n´hi havia algú més en samarretes del llevant. A dia de hui soc simpatitzant vostre jeje
NOIstradamus escrigué:Morris escrigué:1 año de casados y ninguno de los dos dice nada en este post, vergonzoso.
Puta maraton.
irlandés escrigué:No tinc el gust de coneixerlo, vaig saludar a mitxi aixó si i n´hi havia algú més en samarretes del llevant. A dia de hui soc simpatitzant vostre jeje
mitxi no es representativo de la peña, de hecho creo que nadie es representativo de la peña , detesto que se utilice la camiseta del Levante por gente del Bloc con fines politicos
Hombre en el minuto que entablamos conversación no se habló de politica y el unico que llevaba allí estelada era yo.Morris escrigué:irlandés escrigué:No tinc el gust de coneixerlo, vaig saludar a mitxi aixó si i n´hi havia algú més en samarretes del llevant. A dia de hui soc simpatitzant vostre jeje
mitxi no es representativo de la peña, de hecho creo que nadie es representativo de la peña , detesto que se utilice la camiseta del Levante por gente del Bloc con fines politicos
irlandés escrigué:Hombre en el minuto que entablamos conversación no se habló de politica y el unico que llevaba allí estelada era yo.Morris escrigué:irlandés escrigué:No tinc el gust de coneixerlo, vaig saludar a mitxi aixó si i n´hi havia algú més en samarretes del llevant. A dia de hui soc simpatitzant vostre jeje
I jo.
Vinatea escrigué:irlandés escrigué:Hombre en el minuto que entablamos conversación no se habló de politica y el unico que llevaba allí estelada era yo.Morris escrigué:irlandés escrigué:No tinc el gust de coneixerlo, vaig saludar a mitxi aixó si i n´hi havia algú més en samarretes del llevant. A dia de hui soc simpatitzant vostre jeje
I jo.
Pues o no te vaig vore o anaba més cego del que pensaba. VIsca kalimotxoak!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum